Bejegyzések

  • Magyarország jövője a numerológia szerint
  • Földönkívüli vagy emberelőd
  • Csaba királyfi legendája
  • Böjte Csaba atya,az árva gyermekek oltalmazója
  • Mindörökké Kormorán
  • Az igazi karácsony
  • Jóslatok, jövendölések, próféciák
  • Rejtélyes testlenyomatok Székesfehérváron
  • Piramisok a Képes Krónikában!?
  • Magyar keresztnevek
  • Ingyenenergiát mindenkinek!
  • Nemzeti kincsünk a rovásírás
  • Karaul, az őrző táltos
  • Gyógyító varázshangok
  • Földrajzi nevek-Magyar szavak
  • Jász-Kun Szala Gyűlés
  • Jász-Kun Szala,Ősi ritmus
  • Terembura a Kárpát-medence felett
  • Betyárvilág
  • Magyarország a feltámadás kapujában
  • Gyalázatos december ötödike
  • Új Ég, új Föld
  • Városállam a Pilisben
  • A hősök napja
  • Tavaszi szél, ezeréves dallam
  • Már több mint hétezer éve magyarul fújjuk
  • „Merjél hazádban magyar lenni!”
  • Vadálló-kövek, ősi falak
  • Nostradamus elveszett könyve és a magyar bárka
  • Úgy hallottuk megszülettél-1947 karácsonya
  • Elhallgatott nyelvemlékeink 1
  • A kárpát-medencei magyarok az őskortól az Árpád-korig
  • Elhallgatott nyelvemlékeink 2
  • A székely-magyar rovás
  • Elhallgatott nyelvemlékeink 3
  • Elhallgatott nyelvemlékeink 4
  • A mohácsi csata
  • Elhallgatott nyelvemlékeink 5
    • Magyar zene>>

        Ott ahol zúg...

        Holdviola

        Kormorán

        Kárpátia

        Hungarica

        Ismerős arcok

        Dobogókő

        Napvágás

        Egészséges fejbőr

      Hozzászólások

  • Csaba királyfi legendája, Poszátka: Én csak idén nyáron ismertem meg Csaba királyfi legendáját, székelyföldi... »
  • Az igazi karácsony, Csaba vezér: 350 óta. »
  • Az igazi karácsony, bella: sztem a karacsony a szeretet es a halaadas unnepe »
  • Karaul, az őrző táltos, Bodnár Piroska: Karaul hiteles, igazi táltos. Többet ma még nem ismerek. Kovács... »
  • Csaba királyfi legendája, Albert Pali: Azt gondolom,a Magyarországon élők közül, már kevés az igazi Magyar.Az... »
  • Piramisok a Képes Krónikában!?

    Létezik egy velencei fametszet a középkori Székesfehérvárról, ami több kutatót arra sarkallt, hogy a magyarok szakrális központját nem a mai Székesfehérváron, hanem a Pilisben keresse. A kutatások eredményeként egyre többen vallják, hogy Fehérvár koronázó városunk egykor valóban a Pilisben helyezkedett el, ami a korona-csakra, fehér és beavatás fogalmak érdekes találkozása. A pálosok központja, a Pilis, tehát pontosan az a hely, ahol a beavatás történhet. Mint ahogy az emberi testben ez a hely a fejtető, ugyanúgy a Kárpát-medence "pilise" az, ami képes a fentről jött finom energiák befogadására. A korona- és a szív-csakra a Pilisben egy helyen található, ezáltal teljes szakrális uralkodói programot képvisel. A Pilis Árpád-kori szakralitását oklevelek bizonyítják: mindvégig királyi központként működött, soha nem lehetett adni-venni benne földterületeket, csak királyi jóváhagyással. Később, az Anjou-kortól Visegrádon, a fellegvárban őrizték a Szent Koronát és a Képes Krónika képein a koronázás helyeként a Pilis azonosítható. A Pilis körvonala (a Visegrádi-hegységgel együtt) egy hatalmas szívet formáz, amelynek a közepén található Dobogókő, a Kárpát-medence energetikai központja. Őseink nem véletlenül adták a terület középpontjában álló csúcsnak ezt a nevet, tudniuk kellett, hogy itt "dobog" a világ szíve. Az Árpád korban ezt a területe "Insula Pilis" (Pilis-sziget) néven nevezték. Ha rápillantunk a térképre, és leszámítjuk az utóbbi 1500 év mintegy 400 földrengését, amelyek során például "az egyik hegy belezuhant a Dunába", és így nyilván megváltozott a környék képe, akkor tökéletes szívalakot látunk. A területet a ma itt élők is a Föld szíveként emlegetik.
    A korona- és a szív-csakra így tehát a Pilisben egy helyen található, ezáltal teljes szakrális uralkodói programot képvisel. Az itt található pontokon keresztül átadhatóvá vált az isteni energia az arra alkalmas befogadó személynek. És valóban, a Pilis alagútrendszerében, a titkos barlangokban a pálosok beavatási rítusainak központi szerepe volt.
    Az egyiptomi piramisok az Oziriszt megszemélyesítő Orion csillagkép mintájára épültek. Tudjuk, hogy az Orion a magyar mitológiában Nimróddal azonos.
    Középkori krónikáink a magyarság első őseként a legendás Nimródot jelölik meg. Nimród először Kézai Simon, Kún László udvari papja, 1282 körül írt Gesta Hungarorumában lép fel a magyar történetírásban. Kézai elmondja, hogy a vízözön után kétszázegy évvel az óriás Nimród egész nemzetségével hozzáfogott a bábeli torony építéséhez. A nyelvzavar után Evilát földjére költözött, és ott felesége, Enéh két ikerfiút szült neki, HUNORT és MAGORT. Ettől a két fiútól és a szolgálatukban álló vitézektől származtak a hunok és a magyarok. Ezt a történetet több mint húsz középkori magyar krónika megismétli.
    Többek feltételezése szerint az Orionnak a pontos mása megtalálható a Pilisben: a csillagkép csillagait a pilisi hegyek rajzolják ki. A középső három csillag az Árpád-vár, a Rám-hegy és a Magashegy. Az elrendezés ugyanaz, amit az egyiptomi piramisoknál látunk: a leghalványabb csillagot a legkisebb piramis jelzi, a legerősebbet pedig a legnagyobb. A csillagkép további négy pontjának mindegyikénél pálos kolostorromok találhatók.
    A beavató koronázás tehát a Pilisben történt. Bizonyíték erre a Képes Krónikában található számos kép, melyeken a koronázási esemény hátterében a tájat is megjelenítik. Viszont van a Krónikában három rajz, ahol a távolban meglepő módon piramisok vannak.

    III.István koronázása

     

    II.László

     

    Imre koronázása

    A képek önmagukért beszélnek. Egyértelmű hogy ezeken a rajzokon nem hegyek, dombok és sziklák, hanem piramisok láthatók. A szabályosan megrajzolt gúla az egyenes éleivel legalábbis erre utal. Az Imre koronázását ábrázoló képen ráadásul két piramis is van, melyeknek csúcsán talán életfát vagy energia-kisugárzást jelenített meg a rajz készítője. A kérdés az, ha a helyszín a Pilis és a képen valóban piramisok vannak, ma miért nem láthatjuk ezeket az építményeket? Lehetséges hogy ezeket is, mint számos épületet a Pilisben, lerombolták, elbontották és a földdel tették egyenlővé azért, hogy a magyar nemzet dicső múltját eltüntessék. Ha viszont még ott vannak és csak a növényzet vagy a föld rejti az építményeket, akkor a boszniai piramishoz hasonló kiemelkedést kell keresni. Lehet, hogy az Árpád-vár, a Rám-hegy és a Magashegy a Pilis piramisa?

    Boszniai piramis

    Az 1940-es években Sashegyi Sándor régész kezdett ásatásokat a Holdvilág-árokban abból kiindulva, hogy Anonymus úgy írja le Árpád vezér nyughelyét, hogy ott nyugszik Árpád „ahol a víz kőmederben folyik alá Attila városába”. Ez a leírás pontosan ráillik a Holdvilág-árokra, amely a Pilisben van; ott, ahol a régi koronázóvárost, Fehérvárt, és Ősbudát, Attila nagykirályunk székhelyét is sejtik. Sashegyi emberi (női) csontvázat is talált ott a nehezen és életveszélyesen megközelíthető helyen, kőkoporsóban, amelynek génjei megegyeznek a honfoglaló magyarság genetikai állományával. Az ott található kövek emberi megmunkálásra utalnak, nem a természet formálta őket olyanra. Az egyik közeli bokorban Sashegyi embert ábrázoló kőszobrot is talált, amely egy belső-ázsiai türk, szittya, hun vonásokat mutató emberábrázolás volt. Két nap múlva két szakértővel visszatért a helyszínre, de a szobornak hűlt helye volt. Utánajárt a dolognak, és kiderült, hogy elvitték azt a kőfejtőbe, bezúzták. 2003 körül az ásatást végzők egy olyan kőtömböt találtak a hegyen tovább lejjebb fúrva, amely egy feltűnően éles, szabályosan egyenes peremmel rendelkezik. Ennek a peremnek a vonalában továbbmenve annak úgy lett vége, hogy az ásó szintén kőbe ütközött, amely szintén egy kocka- vagy téglaalakú kőtömb egyik szabályos pereme volt. Ennek végén szintén egy erre merőleges perem van, tehát az egész emberi alkotásra utal, lépcsőzetes kialakításra. Hogy ennek a lépcsőzetes folyamatnak hol van vége, nem tudni, de elvileg le a patakig (folyóig?) is tarthat. Ha pedig a párhuzamos oldalon ugyanezt a kialakítást találják meg a hegyen, mint szabályos tükörképét a lépcsőzetnek, akkor az csak piramis lehet, amelyet hegyből ástak ki, és utána hegyként be is temették, valamilyen okból kifolyólag.

    Ha végre kiderülne az igazság, akkor a Pilis lenne a nemzet zarándokhelye, ami a mai helyzetben növelné a nemzet összetartó erejét. De sajnos az idegen szívűek mindent megtesznek, hogy ez ne jöhessen létre. Az ő idejük azonban hamarosan lejár úgy, mint a homokóra homokja, ha lassan is de lepereg.


     
     
    0 (0)
    Jelentkezz be a szavazáshoz!

    írta: Csaba vezér, 2008. dec. 10. 21:15 - címkék: és kategóriák: - 50 hozzászólás

    50 hozzászólás

    • 1.  koveni
      2009. 06. 12. 18:07

      Húú, ez nagyon kemény! Nem rég hallottam a boszniai és a szerb piramisokról és át én abszolút híve vagyok minden "összeesküvés elmélet"-nek, tehát azt mondom, igenis mindegyik valódi, Gízai is , az Európaiak is, a Marson lévők is , a Közép-Amerikaiak is, és igenis rendszert alkotnak, csak rá kell jönni, hogy milyet és akkor fény derül keletkezésük módjára és alkotóik kilétére. Persze, nehéz rájönni, és a hosszú évezredes titkokat egy semmiből feltörő elme fejti majd meg örökre beírva magát ezzel a történelembe...

    • 2.  Csaba vezér
      2009. 06. 13. 9:56

      Szia!

      Itt egy elmélet arról, hogy miért építették a piramisokat. Elég hihető. Érdemes megnézni a többit is.
      video.google.com/videoplay

    • 3.  figyelő
      2009. 10. 02. 13:02
    • 4.  Csaba vezér
      2009. 10. 06. 17:41

      Köszönöm a képeket. Valóban piramis. :) Jó lenne tudni a méreteit és a tájolását. Így a képekből ítélve egy kis méretű piramist láthatunk, bár a képek nehezen adják vissza a tényleges méretet. Az építmény állapotát nézve igen réginek látszik, nem mai gyerek. Alaposan körül kellene járni, megvan-e a négy oldal.
      Azon már nem is csodálkozom, hogy a környéket nem vizsgálja senki. Nehogy már kiderüljön, több ezer éves az építmény, és a belsejében rovásírásos kövek vannak, mint a boszniai piramisban.
      2. számú piramis a kép címe. Hol van az 1. és a 3. számú?

    • 5.  Krassó Péter
      2009. 10. 28. 19:45

      A 3 piramis helye Árpádvár, Rám-hegy, és Magas (Mágus) Hegy. A 3 hegy tökéletesen ugyanolyan alakban helyezkedik el, mint a 3 gízai piramis, vagyis mint az Orion (Nimród) öve.
      Teljesen rajta vagyok az ügyön, pár hét múlva megyünk barátokkal oda, igyekszem mindenről képeket csinálni és felrakom ide.
      Egyébként gratulálok az oldalhoz

      Üdv:

      Péter

    • 6.  Csaba vezér
      2009. 10. 29. 19:57

      Szia Péter! Várom a képeket. Ha rajta vagy az ügyön, akkor jól járd körbe a figyelő által készített képen látható piramist.

    • 7.  figyelő
      2009. 11. 07. 23:01

      Szia Csaba vezér. Ezeket a képeket kecskés László honlapján találtam. Sajnos nincs írva hol készült, de sejthető, hogy itthon.Jó lenne ha valaki felismerné, mert piramisnak látszik.

      kepfeltoltes.hu/091107/0130_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      kepfeltoltes.hu/091107/0131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      kepfeltoltes.hu/091107/0134_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      kepfeltoltes.hu/091107/0135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      A honlap címe ahol a képek között található: kecskeslaszlo.hu/

    • 8.  Krassó Péter
      2009. 11. 22. 14:26

      Sajnos késnek az ígért képek a Pilisből, képtelenek voltunk eddig összehozni a túrát:S De nem feledkeztem meg a dologról, feltett szándékom hogy lencsevégre kapok ott mindent és feltöltöm a képeket

    • 9.  Csaba vezér
      2009. 11. 22. 18:43

      Nem baj az idő most úgy is ködös. Nem lehet távoli képeket készíteni, ami fontos a hely bemutatásához.

    • 10.  Naprika
      2010. 01. 11. 15:43

      Sziasztok!
      Csaba vezér, jó az oldalad. Sok érdekes információ van itt. Én nem vagyok, voltam az összeesküvés elmélet híve,...de már nem tudom mit gondoljak.
      Jó lenne kirándulásokon részt venni amelyek ilyen helyekre irányulnak mint a figyelő által készített képek színhelyei.
      Esetleg ilyen szerveződésekről van tudomásotok?
      Szép napot mindenkinek.

    • 11.  Csaba vezér
      2010. 01. 11. 16:37

      Szia!
      Szoktak lenni kirándulások. Íme itt van egy:
      video.google.com/videoplay

    • 12.  Naprika
      2010. 01. 19. 23:43

      Köszönöm Csaba vezér!
      Meg néztem a filmet. Nagyon érdekes.. remélem hamarosan fény derül mindenre.. piramisok, Fehérvár... felfoghatatlan, hogy mind ezek a kincseink még feltáratlanok, mikor a világ nagyjainak zömét Magyarok teszik ki.
      Még egyszer köszönöm!

    • 13.  Hírvivő Tamás
      2010. 03. 02. 17:21

      Sziasztok!

      Nagyon érdekes ezek a képek. kepfeltoltes.hu/091107/0135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Ha van ötletetek, hol lehet, akkor osszátok meg, kérlek!

      Üdv,
      Tamás

    • 14.  gothic
      2010. 03. 11. 15:37
    • 15.  ironfield
      2010. 04. 14. 12:00

      Szia,Csaba
      ÉN ISMEREK 1 piramist a Pilisben ami háromszögletű
      mint a Krónikákban. Ez 1 nagy magas kb.150 m magas piramis. Én kutattam -és találtam is - a holdvilág árokban. A csontot leadtam a Szentedrei kőtárba.
      Kéne 1 csapatott összehozni és közösen megvozsgálni a piramist -van ott még néhány furcsa anomália.

    • 16.  Csaba vezér
      2010. 04. 14. 18:50

      Tudsz róla képet készíteni?

    • 17.  ironfield
      2010. 04. 15. 13:28

      Igen. Csak nem tudom,hogy kell feltölteni az oldaladra

    • 18.  ironfield
      2010. 04. 15. 13:33

      ...ja,4,25 Mb a kép.

    • 19.  Csaba vezér
      2010. 04. 15. 18:25

      Ide küldd el, majd én felrakom: csv999@freemail.hu

    • 20.  ironfield
      2010. 04. 16. 12:38

      Szia,elkuldtem

    • 21.  Csaba vezér
      2010. 04. 16. 13:54

      ironfield képe:
      www.csaba-vezer.eoldal.hu/fotoalbum/varosallam-a-pilisben/varosallam/175
      Egy teljes távoli kép jó lenne, hogy minden oldalról szabályos-e a gúla. Bármi lehet. Érdekesek a gyenge fejlődésű és vékony fák. Valami lehet ott. De így fényképről nehéz megítélni mit látunk.

    • 22.  Csaba vezér
      2010. 04. 16. 17:12

      Van távolabbi is:
      www.csaba-vezer.eoldal.hu/fotoalbum/varosallam-a-pilisben/varosallam/176
      Kár hogy a fától nem látjuk az erdőt. :D De azért kivehető.

    • 23.  ironfield
      2010. 04. 16. 23:29

      Talan pont a fak miatt maradt rejve.Nyaron amikor lomb is van teljesen"eltunik". Raadasul nagy is.

    • 24.  Bálint
      2010. 04. 21. 23:25

      Ez Dobogókőnél van! Szeritnetek ez nem piramis, ha már itt tartunk?
      Szélesség: 47°44'36.85"É
      Hosszúság: 18°52'26.79"K

    • 25.  Csaba vezér
      2010. 04. 22. 9:29

      Alaposan körbeforgattam. Szerintem nem. Ha megnézed a viszokói piramist ott már egyértelműbb a dolog.

    • 26.  Csaba vezér
      2010. 07. 15. 17:30
    • 27.  Sarvar
      2010. 07. 18. 21:22

      Sziasztok!

      Tudtok nekem segíteni hogy pontosan hol találom meg a romokat illetve a piramist?
      Mi augusztusban mennénk pár napra.Vidékről mennénk fel Pestre és onnan Ürömig busszal vagy vonattal mennénk ki.
      Ürümtől hogy lehet könnyen eljutni a helyszínre?
      Előre is köszi a segítségeteket.
      e-mailem: ifjhorvathmiklos@freemail.hu
      Sziasztok!
      Miki

    • 28.  derma
      2010. 07. 25. 18:48

      Sziasztok
      Nem biztos,hogy van piramis a Pilisben,de abban biztos vagyok,hogy itt van Atilla
      eltemetve Árpáddal és több hun vezérrel együtt,biztos vagyok abban is hogy itt állott Atilla város állama(Sicambria) ide építették később Budát amit a későbbiekben Fehérvárnak neveztek amit aztán leromboltak itt nyugszik István királyunk is.
      Ha ezeket a király sírokat megtalálnák az újra írná történelmünket és Európa történelmét is!
      Sicambria valósan igazolható ténye világ szenzáció lenne.
      A Pilisben igazából ezt keresik és nem akarok ezzel megsérteni senkit sem.

    • 29.  Swen
      2010. 08. 26. 13:11

      Sziasztok,

      Ha valaki "piramis kereső" túrát szervez a pilisbe én szívesen vele(ük) tartok. Engem is nagyon érdekel és még idén el szeretnék oda jutni.
      (swen9111@gmail.com)

      Sicambria-t pedig már megtalálták bizonyíthatóan, csak sajnos sok a magyarellenes, pénzhajhász... nem folytatom mi, csúnya lenne.

      osbuda.hu/sicambria/index.php?oldal=kutatasok

      Üdv,
      Swen

    • 30.  Csaba vezér
      2010. 08. 26. 18:21

      A legjobb példa erre talán Trója esete. Homérosz történetét mesének hitték. Heinrich Schliemannt, aki mégis kutatta a nyomait, kinevették ám végül megtalálta. Nekünk térképünk is van Sicambriáról és a Képes Krónika is megemlíti, Fehérvárral egyetemben. A helyszín is ismert, romok, falak, faragványok vannak ott. Akkor miért nem vezényelik már oda a régészek csapatát? Irgumburgum! Jó lenne ha nekünk is lenne egy Semir Osmaganicsunk.
      Huj huj hajrá!!

    • 31.  ÖRZŐ
      2010. 08. 28. 7:39

      A világ számos pontján épültek érdekes "építmények", melyeknek rendeltetése és funkciója van. De nem a jelen kor emberének. Találgatni, játszani lehet velük, energetikailag mind tökéletesen működik hisz ez a feladatuk.

    • 32.  mjjbaba
      2010. 09. 01. 10:30

      Jó lenne képeket feltenni a pilisi piramisokról is.....

    • 33.  Csaba vezér
      2010. 09. 01. 10:51

      A 26. hozzászólásban van.

    • 34.  anikogyorgyi
      2010. 09. 05. 20:11

      Sziasztok !
      Kecskés László képeit néztem volna, nem sikerült :( Esetleg elmentette valaki ? Szegény, ilyen fiatalon elmenni, de ami meg van írva .......

    • 35.  anikogyorgyi
      2010. 09. 14. 21:43

      Sziasztok ! Végre meg tudtam nézni a képeket, de ezt nem értem, mi az a sok barna valami alúl : "kepfeltoltes.hu/091107/0135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" ?

    • 36.  Csaba vezér
      2010. 09. 15. 8:31

      Faleveleknek tűnnek.

    • 37.  anikogyorgyi
      2010. 09. 15. 20:30

      Érdekes, na mindjárt megnézem szemüveggel, tényleg lehet, hogy falevelek :)

    • 38.  anikogyorgyi
      2010. 09. 15. 20:44

      Szemüveggel szép köveknek tűnnek, nem lehetne nagyobbá tenni valamilyen formában ?

      Nagy mániám a Velemi kápolna, esetleg van valakinek anyaga róla ?
      A neten semmi sincs szinte, már sok helyre írtam, de semmi, ugyan olyan fényjátéka van mint Stonehange-nek, régebben volt a hírtv-ben csodás műsor róla, és nagyon régi, és Ley-vonal kereszteződésben van, régebben Aranyi László küldött nekem Ley-vonal térképet, eddig mindig Ley-vonal mellett laktunk, vagy pont rajta, ezek érdekes dolgok, csak sajna sok email-em elveszett .

      Ha valakinek van anyaga, vagy elmentett link, azt nagyon megköszönném, Velem is szakrális hely, lehet ezért nem tudhatunk róla többet ?

    • 39.  anikogyorgyi
      2010. 09. 15. 21:41

      Végre Imre válaszolt, és még küld valamit, ezek alapján ezt találtam, érdekesek a hozzászólások is :
      www.panoramio.com/photo/3269294

      Az egyszerűsége is csodás, nagyon megnézném élőben is, sajna sok esélyem nincs rá :( ez van .

    • 40.  Csaba vezér
      2010. 09. 16. 19:11

      Szia Anikó!
      Ha meg lesz a gyorsabb világháló, és ha nincs akkor töltsd le a google chrome-ot, abban van nagyítás és sokkal jobb mint az explorer.
      Ha Velem szakrális hely, Kovács táltos meg ne tudja, mert rögtön odateszi a padját. :D

    • 41.  anikogyorgyi
      2010. 09. 16. 20:25

      Szia Csaba !
      Kovács "táltos" már rég a rossz oldalon van !!!
      A chromon vagyok már most is, HunFan tanácsolta, pont az ingyenenergia miatt, nem tudom működik-e még, mostanában nem néztem .
      Velemér szakrális hely, kérdezd meg Aranyi Lászlót. én megtettem ;-)
      Remélem "kovács táltos" ezt az oldalt nem találja meg :)) régi ismerősünket gyermeke betegsége okán nagyon" levette", bocs a primitív kifejezésért, de ez történt, most még van pár "gyógyítani valóm", Te tudod hogyan, aztán a többiek jönnek ;-)) és sikerülni fog !

    • 42.  anikogyorgyi
      2010. 09. 16. 20:31

      Kedves Csaba ! ;-) Hétvégén jönnek a Fiúk, remélem lesz idő a tanulásra, biztos lehet nagyítani csak nekem nem megy, hiába béna vagyok még ezekhez a dolgokhoz, de nagyon igyekszem .

    • 43.  anikogyorgyi
      2010. 09. 17. 21:26

      Nem találtam meg a Zoom-t, borzasztó vagyok :(

    • 44.  anikogyorgyi
      2010. 09. 18. 22:12

      caba, itt vannak a Fiúk, nagyítottunk, csak nem a kulcsnál, hanem előtte lévő jelnél, mindenki szerint falevelek, na lényeg, sikerült :))

    • 45.  anikogyorgyi
      2010. 09. 19. 23:19

      Bocsánat az elírásért - Csaba .

    • 46.  figyelő
      2010. 09. 30. 21:00

      Végre megtaláltam a helyét a piramisnak :

      www.carpati.org/jurnal/3_zile_in_masivul_ivanetu/1601/

      :)

    • 47.  Csaba vezér
      2010. 10. 01. 8:45

      Köszi. Tehát Erdélyben van. :)

    • 48.  Závodszki Zoltán
      2011. 05. 01. 1:34

      Ma ezt felteszem a Facebookra,hátha többen látják, mégpedig egy videóval kapcsolatban,nevezetesen a pozsonyi csatáról készült videóhoz.

    • 49.  Csaba vezér
      2011. 05. 01. 20:59

      Helyes. :)

    • 50.  Csaba vezér
      2011. 11. 13. 9:40

      50. Lord of Glencairn
      2011. 10. 29. 11:59

      Legjobb tudomásom szerint igen hosszú ideje tartó, de a közvélemény előtt elhallgatott régészeti és más tudományos kutatások során feltárt tárgyi, geológiai és műholdas mélységi felderítési bizonyítékok szerint a pilisipiramisok létezése nem csak egy találgatásokra alkalmat adó érdekes legenda, hanem. Olyan tény, amelyről már az ENSZ elődje, a Népszövetség, majd az ENSZ UNESCO Bizottsága is számos alkalommal tárgyalt a mindenkori magyar kormányokkal. Az utóbbi bizottságban 2007 óta ismét többször napirenden volt ez a téma. A nagyhatalmak ugyanis készek lennének rá, hogy a Pilis-hegységben rejtőző piramisokat és az azokat körülvevő településeket a világörökség részévé nyilvánítsák és Egyiptomhoz hasonlóan pénzzel és tudósokkal is besegítsenek a feltárási munkákba. Ez elől azonban minden eddigi magyar kormány kitért. Hogy miért, azt tőlük kellene megkérdezni.

      51. Lord of Glencairn
      2011. 10. 29. 12:01

      Legjobb tudomásom szerint igen hosszú ideje tartó, de a közvélemény előtt elhallgatott régészeti és más tudományos kutatások során feltárt tárgyi, geológiai és műholdas mélységi felderítési bizonyítékok szerint a pilisipiramisok létezése nem csak egy találgatásokra alkalmat adó érdekes legenda, hanem tény. Olyan tény, amelyről már az ENSZ elődje, a Népszövetség, majd az ENSZ UNESCO Bizottsága is számos alkalommal tárgyalt a mindenkori magyar kormányokkal. Az utóbbi bizottságban 2007 óta ismét többször napirenden volt ez a téma. A nagyhatalmak ugyanis készek lennének rá, hogy a Pilis-hegységben rejtőző piramisokat és az azokat körülvevő településeket a világörökség részévé nyilvánítsák és Egyiptomhoz hasonlóan pénzzel és tudósokkal is besegítsenek a feltárási munkákba. Ez elől azonban minden eddigi magyar kormány kitért. Hogy miért, azt tőlük kellene megkérdezni.

      52. Csaba vezér
      2011. 10. 29. 18:35

      Ha ez igaz akkor itt különös dolgok rejtőznek a föld mélyén. Talán azért nem akarják a kutatások megkezdését mert akkor érdekes dolgok derülnének ki rólunk magyarokról, ami ugye nem fér bele a mai történelemtudományba. A boszniai Nap piramisban talált rovásos kő feliratát, nemrég sikerült magyarul elolvasnom. Ez nem vicc!!! Nem csodálkozom azon, hogy leállították az itteni feltárásokat, csak a piramisokat összekötő járatokat tisztítják.
      Most már hamarosan elkészül a Kárpát medencében feltárt őskorból származó rovásleleteket elemző írásom és ezt követően bemutatom azt a bizonyos követ.

      53. Lord of Glencairn
      2011. 10. 31. 15:26

      Igen, Csaba vezér! Jól gondolod. A Pilisben valóban ".... különös dolgok rejtőznek a föld mélyén." És nem egyedül vagy, aki ezt sejti. Az elmúlt évek, évtizedek során már több akadémikus régésszel beszélgettem erről. Egymástól függetlenül mindegyiknek az volt a véleménye, hogy az ókorban és még a török hódítás előtti években is fantasztikusan szép kastélyok és vízvezetékrendszerrel, valamint meghökkentően jól megépített más kommunális berendezésekkel épült városokat romboltak le ezen a vidéken a török megszállók, nem is szólva az őket követő többi idegen hatalmak pusztításairól. Az ezt bizonyító legfrissebb kutatási eredmények az interneten is elolvashatók. Lásd pl. awww.enkarapilisszanto.eoldal.hu/cikkek/asatasok---alagutrendszerek-a-falu-alatt/regeszeti-leletek-a-regi-temetoben-es-titkos-folyosok_-alagutrendszerek.html elérhetőségű honlapon. Az említett tudósok szerint az Árpád-házi királyok nem véletlenül vették körbe a szándékosan föld alá rejtett pilisi piramisokat várakkal (lásd Esztergom, Visegrád) és a pálos rendi szerzeteseknek a toronyszerű erődítményekhez hasonló kolostoraival. Lásd azok romjait is. Szerintük a magyarok ősei olyan dolgokat rejtettek el a Pilisben, amiknek a feltárása végleg elsöpörné a magyarságról a Habsburg uralom óta hangoztatott hazugságokat. Például., hogy "ázsiai barbárok leszármazottai" stb. Ezért érthetőnek tartom, hogy a korábbi megszálló hatalmaknak érdekükben állt a magyarok bemocskolása. De vajon most miért hallgatnak a mai illetékesek és ódzkodnak az UNESCO javaslataitól ? Van, aki erre választ tud adni?

      54. Csaba vezér
      2011. 10. 31. 19:09

      "De vajon most miért hallgatnak a mai illetékesek és ódzkodnak az UNESCO javaslataitól ? Van, aki erre választ tud adni?"
      Mert nem magyarok, csak magyarul beszélnek.

      55. Lord of Glencairn
      2011. 11. 01. 9:38

      Csaba vezér! Szerintem hagyjuk most az etnikai kérdéseket. Úgy vélem, semmiféle etnikai hovatartozás nem változtat azon, ha valaki vagy valakik annyira bunkók, hogy nem ismerik fel még a saját üzleti érdekeiket sem.
      Inkább olvasd el pl. a néhai Gerevich László akadémikus régész professzornak a már 1972-ben (!) publikált vonatkozó cikkét a Pilisben található rendkívüli értékekről. Az írás a Magyarország című folyóirat 1972. december 10.-i számában jelent meg, Középkori kövek címmel. A cikk az Interneten most is elérhető a www.orszagepito.hu oldalon.
      Tudomásom szerint, amikor a hajdani MSZMP főtitkára, Kádár János értesült a cikkről, azonnal magához rendelte a tudóst. Nem tudni, miről beszélgettek és miben állapodtak meg. Tény azonban, hogy másnap már a Pilis-hegység vonatkozó részeit és már ismert alagútjait megszállták az akkori Hátországvédelmi Parancsnokság emberei. Attól kezdve fegyveres katonák segítették az alagutakban élő Pálos rendi szerzetesek életét is. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy Kádár - miközben minden más MSZMP-tagnak tilos volt vallásosnak lenni - igen csak aktívan gyakorolta a római katolikus vallását. De az már egy másik téma.)

    Mondj valamit

    A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.






    Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.

    Csillagösvényen

    Beszédes kövek 1

    2

    A múlt üzenete-A boszniai piramisok 1

    2

    3


    látogató van itt